När jag blir stor ska jag bli arbetslös.

Jag är just nu i Skåne, hos min farmor. Idag var vi och spelade tennis och sedan gick vi till ett så kallat arbetslivscentrum som ligger precis bredvid tennishallen.

Dit kan man gå om man är arbetslös. Där finns det allt möjligt att göra, man kan sy, sticka, snickra, gå på gym och säkert en massa andra saker som jag inte vet. Jag överväger seriöst att bli arbetslös när jag blir stor och flytta till Skåne. Tänk att gå dit varje dag och typ bara sy en massa kläder och göra roliga saker!

Fast i och för sig kanske det inte blir så kul i längden, man tröttnar väl efter ett tag. Men jag menar, wow, vilken lyx! I alla fall en månad skulle vara soft. Undrar om de har något sånt center i Stockholm också :O?

Jag har dansat en timme på hela höstlovet, på ett sätt känns det ändå skönt. Jag tror min kropp och min hjärna behövde det så när jag kommer tillbaks kommer jag vara aspepp! :)

Puss!

Välkommen till vår nya blogg!

Den här bloggen är just nu under uppbyggnad, layouten är helt underbart hemsk och så vidare, men vi (d.v.s. jag, Stina) kommer ta tag i det så snabbt jag orkar. Under tiden kan ni läsare åtnjuta de fina inläggen från oss som till mesta delen kommer handla om dans och vår utveckling.

Så småningom kommer vi dessutom öppna en hemsida med exklusivt material om dans ;). Vi ska försöka bli klara med den så snabbt som möjligt.

I den här bloggen kommer jag (Stina) och Niki skriva om våra dagliga liv. Mest om dansen, men det kan hända att vi slänger in lite annat matnyttigt :).

Jag återkommer snart med en presentation av oss.

Puss på er så länge!

RSS 2.0