Duktigt, duktigt Niki

Niki har äntligen behagat sig att kika in i denna lilla håla. Hon har till och med kommenterat. Duktigt Niki!

Nikis första "inlägg" i denna blogg:
Då, allihopa vill jag bara säga till mitt försvar. att till skillnad från kristina här, som är en mycket teknisk person dvs (datanörd), så är jag en mer så att säga jordnära människa. Jag väljer alltså spenderar min tid på lite andra saker än blogging och andra data aktiviteter. Men självklart så ber jag ändå om ursäkt. jag har ju trots allt inte ens skrivit ett inlägg. men här kommer min första kommentar i alla fall!

Givetvis är allt detta inte sant, Niki, akta så att du inte börjar utveckla mytomani! Jag är såklart också en mycket jordnära person, men är DESSUTOM duktig på datorer. Det är inte Niki. Detta kan vara ett känsligt ämne för Niki, men jag tycker att ni (och hon) borde få veta sanningen.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0