Fina saker.

Vi var tre stycken från vår klass i morse på mattelektionen (creds till mig, Marcus och Max) som fick stå ut med bildarna helt själva.

Efter skolan gick jag hem (efter att jag och Marcus bråkat med kopiatorn) och fixade bilder som farmor vill att jag ska skicka till henne. Sedan ringde jag Olivia och vi åt mysig lunch (kebab & glass). Jag följde henne tillbaka till hennes skola (för att kika lite), den är jättemini. I alla fall jämfört med Södra Latin, men den är gullig i alla fall :).

Efter det gick jag på en liten shoppingpromenad. Jag hittade mysigaste affären (future antiques) med en massa 70-tals prylar. Jag köpte en gammal affisch på Marilyn Monroe (på ett tidningsomslag). På lagerhaus köpte jag världens sötaste grej, kan tyvärr inte säga vad det är för det är en julklapp ^^..




Fina julkort hittade jag också :D. Jag längtar efter julen!!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0