KULTIIS!

Jag kom precis på att jag saknar Kulturama så jävla mycket! Kollade igenom lite bilder från 9B's sista tid tillsammans och fällde en och annan liten tår.

Jag saknar verkligen tryggheten och gemenskapen vi hade. (Även om jag älskar ES1a också.) Men det var något visst med Kulturama, och jag saknar det.

Jag saknar framför allt att ha sin egen plats i klassen, men ändå kunna umgås med alla, nu är det fortfarande i den fasen, med ES1a, att vi försöker bilda grupper.. Och då blir det ganska otryggt, menmen det kommer väl med tiden.

Kulturama 4-evör
<3

// S T I N A

Kommentarer
Postat av: Tess

Kulturama var bäst!!

2008-12-26 @ 18:51:38
URL: http://theresec.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kärlektill Kulturama<3 och till dig!

2008-12-27 @ 02:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0