Ny modernlärare!

Om en kvart måste jag kila iväg till dansen, men vill ändå slänga in ett litet inlägg.

Första danslektionen efter lovet då. Det känns nästan som en nystart, man har hunnit fetta upp sig och har inte träningsvärk eller liknande. Dessutom ska vi ha en ny lärare i modernt (JIPPIII). Hon vi hade innan var det ingen som lyssnade på, förutom såklart jag och mina kompisar (a). Det är bara att hålla tummarna helt enkelt och hoppas på det bästa.
'
Jag är fortfarande inte klar med dansanalyserna som ska in imorgon! Naiv som jag är så hoppas jag att något under ska ske nu under mina danslektioner så att jag har en massa bra saker att skriva när jag kommer hem.

Lycka till Stina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0