Stress

Jag känner mig så otroligt stressad just nu. Det känns som om jag inte har koll på någonting. Därför kommer en komma-ihåg-lista här...

- Jag kan inte stämmorna på låtarna som vi ska uppträda med på lördag (en bar mitzvah på elverket som har hair-tema).
- För att inte tala om koreografierna,eller replikerna...
- Fixa en lång "rulle" som ska vara rekvisita till föreställningen.
- Se på DV8- "To Be Straight With You" (på Dansens hus)
- Se på Extended Dance Theatre på tisdag (Sveriges enda jazz/modern jazz-kompani)
- Se på "Tre punkter", treornas produktion.
- Skriva ett utkast på min uppsats på historian (om araberna).
- Skriva dansanalys på "Som om" (eller "To Be Straight With You")
- Läsa ett fett häfte med "Gunnlaug Ormstungas Saga". Underbart
- Utveckla mitt och Vilmas solon tillsammans... (hon är pedantisk och jag är, som sagt, gammal)

On top of all this... Franskaläxa..

Blä.

// S T I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0