Tvångsinlägg

Jag har nu kommit på bästa sättet att få Niki att skriva i denna blogg; TVINGA HENNE! Så nu sitter vi två här (och äter popcorn) hemma hos mig. Jag lämnar härmed över skrivandet till de,n otrolige NIKIIIIIIIII!!!


--------------------------------------------------------------------------------

ddddddddddddddddddddd (<--- här ser vi ett otroligt exempel på vad Niki kan¨åstadkomma, keep on going, Niki...)
okej dans blogg. Jag har absolut ingen koll på hur man gör detta och vet inte alls inom vilka ramar eller hur jag ska skriva.   Tja, let's talk about dance,  eller om mig, mig och dansen.
       Jag vill bli dansare men har dock inte en särskillt lång danshistoria bakom mig. Jag har dansat i ungefär två år, då på balettakademiens juniordansarutbildning och hos Lazslo Mezaros i hans studeo vid Solna Kulturskola. Nu går jag mitt första gymnasieår på Kungliga svenska balettskolans moderna linje. Vilket jag är mycket tacksam för. Kungliga Svenska balett skolan är det ända gymnasiet i svergie där du kan få en gitlig yrkesdansarutbildning, så det känns väldigt bra att  jag kommer att vara färdigutbildad dansare redan när jag är nitton år. Hmm dock så skulle jag förresten vilja ändra mig och säga att jag känner mig väldigt stressad över att jag ska hinna bli så bra på så kort tid. HJÄLP. det här inlägget blev inte så himla bra, men men, jag lär mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0