Kina. Tacos. Flum. American boy.

Min helg i ett nötskal. (bilder kommer senare)

Först dansade vi kinadans på Sergelstorg och sedan på Östasiatiska muséet. Det var slaskigt och alla var jättegnälliga (inklussive mig), men det var en upplevelse i alla fall.

På kvällen var några människor hemma hos Marcus och åt tacos, det var mycket mysigt. Efter ett tag började Marcus kasta mjöl på mig (vi bakade också en mycket fin kladdkaka) och då brast det för mig. Efter det var jag totalt speedad och flummig. Jag skrattade i fyra timmar. Seriöst. Det roligaste var att jag lät helt retarderad eftersom jag är allergisk mot katter (som marcus har två stycken av). Underbart roligt i alla fall!

I söndags hade vi vikarie på streeten, han var jättebra och vi fick dansa till "American boy". Utan skor gickd et sådär... jag MÅSTEE verkligen köpa street-skor. (jag får tvínga Ullis att följa med som rådgivare :D)

Puss på er, nu ska jag återgå till Obamas tal!

/ / S T I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0