Sjuk

Varm, kall, varm, kall, varm, kall, huvudvärk, yrsel, snor i flytande form.

Det är jag just nu det. Så typiskt när jag bestämt mig för att träna alla tre dagar innan skolan börjar. Men... näpp! Jag tränade dock i förrgår, box och power yoga. Hade såklart glömt vattenflaska så jag var nära att svimma på boxen, men min snälla partner (man tränar två och två) lät mig ta lite av hennes vatten. Snälla människor finns!

Sov över hos Niki sedan. Otålig som jag var gick jag ut i den 10 gradiga kylan utan att mitt hår hade torkat efter jag tvättat det (inte särskillt genomtänkt även om jag hade mössa på mig).

Jag och Niki bestämde oss för att sätta upp en musikal, Chicago hade vi tänkt oss. Vi såg nämligen den filmen på kvällen och tänkte tillbaka på åttan då vi gjorde delar ur Chicago. Vi kan säga såhär: det var inte så bra. Då tänkte vi att "Gud, vad mycket bättre vi skulle kunna göra det nu!". Ja, varför inte? :) Det kommer inte bli klart innan sommaren, men kanske efter sommaren :)..

(förlåt om detta inlägg blev lite rörigt, men ni får ta och ha överseende med en gammal sjukling.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0