Things to do m.m.

"Vi får väl se om du kanske är för lång"
vadå för lång?!
Jag kanske inte får vara med i melodifestivalen för att jag är för lång (kanske inte annars heller i och för sig)



Imorgon har vi i alla fall studiedag - mycket behövligt.

Saker att göra imorgon
1. Utvecklingssamtal 14.00 (jag slipper visst inte skolan helt...)
2. Åka till Kulturama och prata med de stackars små, rädda niorna om gymnasieval (och självklart rekrytera alla till Södra Latin!)
3. GÖRA DANSSOLO på 40 sekunder. (mycket svårt)
4. Hitta min gamla uppsats om "araberna på medeltiden" (som jag sedan ska skriva om jag lämna in som historiauppsats).
5. Repa med Hair-gänget
6. Ta det lugnt (Eh. Jah.)



// S T I N A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0