Chilldag :D

Hade på mig mammas gamla kjol idag som jag letade fram i helgen hos mormor och morfar, den är fin. Den är mörkblå och aningen tajt i midjan, men den är fin i alla fall!



Vi hade ingen dans idag (kollade på film ena timmen bara) så vi slutade vid 12 :D.

Gick från skolan till skanstull och gick in i en massa affärer på vägen, hittade en söt te-burk med eifeltornet (fanns med Big Ben och Frihetsgudinnan också).

Köpte också på Boconcept två rullar presentband, på ena står det "Till dig..." och på det andra "god jul". Ursött!

Jag fick min Södra Latin-tygpåse igår, är totalt kär i den <3

 
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

snygga kläder snygging! ;D

ps. ES1A<3

2008-11-12 @ 14:42:36
Postat av: Anonym

snygga kläder snygging! ;D

ps. ES1A<3

2008-11-12 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0