Let's dance och Schema

Första programmet idag, Laila Bagge är redan min favorit. Jag tyckte hon var jätteduktig (skrek till och med "oj, vad duktig hon är" rakt ut när hon tog första steget). Hon hade, till skillnad från Kitty Jutbring (som enligt min mening bara struttade runt) sträckta ben och vikten reelativt lågt ner.



Tredje skoldagen 2009 och vi fick vårt nya schema..

För er som inte ser det så kommer här lite onsdags-statistik:
*vi börjar 08.00
*vi slutar 17:25
*skoldagen är således nio och tjugofem minuter
*det är ÅTTA lektioner
*lunchen är hela 35 minuter
*vi kommer alltså vara instängda i ett klassrum ca åtta och en halv timme på en dag
*det är mer än en vanlig arbetsdag.
*och som om detta inte vore nog; första lektionen är FRANSKA!


Jag älskar Södra Latin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0